26 iulie 2009

Ce cacat frate, nici sa canti pe strada numai ai voie?
Da, imi ramasese in cap "Heal the world, make it a better place, for you and for me and the entire human raceeeee". SI CE DACA FREDONEZ PE STRADA?
Apoi, aud dintr-o masina "Seems like a touch.. Touch too muuuch!!"
Si da, am inceput sa cant "Too much for my body, too much for my braaaain, this damn woman's gonna drive me insaaane! She's got a touch ,a touch too muuuuuch! tnanananaaaa".
SI CE?
Si, in timp ce cantam si cautam prin ghiozdan niste maruntis, ma opreste unu' de la o florarie si face
el: auzi.. nu te supara.. tu.. vorbesti cu prietenii tai imaginari?
eu: da. am vreo 3.

Si plec.
Ce dracului!!! Macar un singur mosulet cu pleata alba a zambit. Dar zau asa, manelistii pot asculta manele in tramvai si eu nu pot sa cant?

Niciun comentariu: