21 august 2009

Haualeu, manca-va-s, SUNT ACASA!!!!!!!!!!!!
Bucurestiul meu draaaaaaaaag, ce dor mi-a fost de tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aradul e un oras monoton si trist. Mult prea triiiist!
nu m-am vazut cu ea:|.

"si eram pe la ploiesti parca cand spune ala de vorbeste acolo, cu o voce d'aia foarte 'entuziasmata' si face: atentie vine trenu' pe linia 3.. ATEEEENTIE ca vine trenu' pe linia 3... atentie ca vine trenu pe linia 3 si va calca in pula mea! "

"-si geamu asta a adunat atatea picaturi. ca si cum lumea s-ar opri pentru ele.
+futu-i, ma ploua ma, inchide dracu geamu ca te arunc"

"-mergi la madonna?
+mai bine mi-as dona un rinichi! "

"pot fi o combinatie intre storm si profesor x. as fi putut fi o furtuna pe roti! "

"ma, noi bem susu cu acid"

"- ma, cin' te crezi cu prosopu' ala asa, mohamed abu dhabi?
+ da' nu ma cred..
- ESTI!!! "

"tu realizezi ca noi acu suntem in fundu' gandirii? "

N'a fost cine stie ce. De fapt, acu' ma simt ca si cum as fi stat o luna intr-o jingla pustie si am dat peste civilizatie, acu'.

Oricum, n-am fost injurata in 4 saptamani cat am fost azi, intr-o ora, doua. N-am vazut atatia pletosi, aurolaci, tigani, mosi cat am vazut acu'. N-am auzit atatea manele in 4 saptamani cat am auzit acu', de la gara pan' acasa.

Si nu mi-a fost in viata mea mai somn.
Dar nu, nu adorm.

De maine lucrez dar azi mai trag o betieeeeee!!!
Ne vorbim mai incolo. O sa pun si poze

Niciun comentariu: