18 decembrie 2009

Neata':)

Si, ce mai faceti, ce mai ziceti?
Odata cu wordpressu', lumea s-a schimbat. [si mi-a venit in gand o melodie: "Odata cu toamna totul s-a raciiiit", dar trecand peste ].
De ce m-am mutat? Pentru ca.. De fapt, stiu: pentru ca am statistici [ah, cat iubesc statisticile!], aflu ce cauta lumea pe google [ de exemplu: malina matrimoniale ( cineva sigur ma doreste si nu stie cum sa ma aiba, sigur!:))) ), teta2k (stiu si cine a fost - sau am o vaga presimtire), il invata pe fisu sa futa ( bai, nu stiu ce sa zic, AIUREA), cinnamon vin fiert ? (recomand! cel mai bun vin fiert.. ), etc], etc. Si-mi super-place.

Ma rog, printre multe altele. E chiar funny..

Si da, imi e dor de blogspot. D'asta am scris si'un articol:).

Apropo, maine, hai la colindat! :) AICI mai multe detalii. Dupa poate merem la un vin fiert, ceva..

Pupi!

Niciun comentariu: