10 decembrie 2008

Drepturi.


Iti dai seama ca dupa ce vom termina cu tezele..
Dupa ce va incepe vacanta.. Dupa ce nu ne va mai fi frica si nu vom mai face ceva gen "o doamne poate ma asculta azi. sa ma fac mica sub banca..sau mai bine ma mut azi in spate? sau..hai sa-mi rog colega de banca sa stea dreapta ca sa nu ma vada pe mine" ..
Atunci nu-mi va mai pasa de durerile din genunchii mei rupti.. Sau de aerul care-mi imbolnaveste plamanii mai rau... Nu-mi va mai pasa nici de parul meu care-mi sta in toate directiile, nici de hainele mele care nu sunt pe placul tau, nici de muzica pe care o ascult, nici de bani. De nimic.
Si atunci vom fi, pentru o clipa, timp.
Pentru ca timpul nu se cumpara..
Si pentru ca nici viata nu poate fi luata.
Si exista si o viata de dincolo..
Si veti ajunge undeva, departe, si va veti aminti de mine.
Si va veti da seama ca am dreptate..
Dupa ce mori, ajungi de unde ai plecat.
Si iti incepi viata din nou.
Si intotdeauna esti mai fericit.
Si intotdeauna sti cum sa traiesti mai bine..
Noi..Noi suntem spre final. Stim deja cum sa fim simplii. Stim deja ca timpul nu inseamna bani. Timpul inseamna fericire.
Timpul inseamna "a iubi"

Niciun comentariu: