15 mai 2009

Atunci.

atunci, singuru' lucru pentru care eram suparata era ca imi luase mingea mea cu buline..
mingea cu buline, dupa care plansesem atat de mult.
suparata ca imi cazuse unicornul pe scari, eu fugind disperata sa-l gasesc. si acum simt tristetea de atunci.
suparata ca nu il lasa pe vecinu' de la etj. 1 sa iasa.
sau ca mergeam la gradinita si nu stiam inca zilele saptamanii.
suparata ca nu primeam ou Kinder.
suparata ca ne luptam cu corcoduse pana muream.
nici nu imi aduc bine aminte un joc. stiu ca unu' din nou se punea pernuta si alegea capitanii si porumbeii. porumbeii aveau o baza unde sa se refugieze cand capitanii alergau dupa ei. era distractiv.
eram suparata ca mama imi rupsese o pagina de bastonase, motivu fiind ca le-am facut grabita.

eram suparata ca nu era iarba..

imagineaza-ti

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

O zi minunata iti doresc!