26 noiembrie 2008

!

Am un dor nebun de zilele de vara, in care numai puteai de cald si te gandeai "cand vine iarna?!" .
Mi-e dor de toate amintirile neamintite, uitate in timp. Mi-e dor de toti prietenii noi pe care mi i-am facut, cu care imi faceam planuri, si de care acum numai stiu nimic.
Mi-e dor de zilele de vara care mi le petreceam in parc, cu o carte in mana, intrebandu-ma cum va fi cls a7-a. Si mi-e dor sa intru fericita la metrou, simtand aerul rece.
Mi-e dor sa ma port frumos cu toata lumea, sa fiu pe placul tuturor. Mi-e dor sa nu ma cert cu nimeni.

Dar cum poti, mai? Cum poti, cand toti oamenii sunt asa egoisti si incearca sa te atraga la stilul lor de viata. Cum? Nu.. E bine indiferenta.

Oricum, mi-e dor de Herastru. Nu am mai trecut pe acolo de foarte, foarte multa vreme. Mi-e dor de gradina japoneza. Mi-e dor de ziua de Paste in care eram ca proastele la romana la ora 9 si mancam..

Mi-e dor de tot ce-mi poate fi dor.

Dar n-o sa mai fie asa:). Nu acum. Vreau vacanta de vara!

Niciun comentariu: