28 martie 2009

.

Sunt fericita ca sa nu-mi pastrez perfecta singuratate.
Sunt fericita ca sa nu ii las pe altii sa vorbeasca prostii.
Sunt fericita pentru ca doar atat pot face.
Sunt fericita ca a venit primavara si ca tie nu-ti pasa.
Sunt fericita ca noi doua suntem geniale.
Sunt fericita ca voi avea primul meu tort.
Sunt fericita ca am cu cine sa-mi "fac" ziua.
Sunt fericita ca imi cumpar numai prostii.
Sunt fericita ca viata mea e plina de cereale, bere, prieteni si mare.
Pentru ca am primit cadou de la 2k.
Pentru ca Adriana ma adora [asta e logic, dar face parte din fericire].
Pentru ca Alexandra nu-mi spune ca-s plictisitoare.
Pentru ca cealalta Alexandra imi spune ca sunt usoara, cand ma tine in spate.
Pentru ca am un prieten care nici macar nu stie de ce rad cand se uita la mine.


sunt fericita PENTRU CA POT

Niciun comentariu: