11 martie 2009

Nu'mi spune.

Nu'mi spune nenorocitule ca ma vrei.
Nu'mi spune aceleasi lucruri amarate.
FARA SENS.
Nu le vrea, ma lipsesc de ele.
Nu vreau sa te mai simt. Nu mai vreau sa te aud strigand dupa iubire.
Nu vreau sa stiu ca esti al meu.
Nu'mi spune ca'ti mai pasa, nu ma mai intimida.
Nu'mi spune "te iubesc", nu'mi spune ca plecam.
Nu'mi spune ca ma vrei.
Nu vreau sa'mi spui ca nu ma vei uita, ca albastrul meu a fost pentru tine ca un drog, si ca acum esti dependent.
Nu'mi spune ca cerul nu'ti mai e strain si ca soarele a devenit prieten bun.
Nu'mi spune, NU VREAU SA AUD ca muzica iti aduce aminte. Si nici ca eu am fost diferita. Nu'mi spune ca nu vrei sa ne despartim.
Nu vreau sa stiu cat ma iubesti, cum ma iubesti, cat ma iubesti. Nu vreau sa stiu de aerul pe care il inspiri, de gandul putrezit ce-ti trece prin minte.
Nu imi permit sa stiu, nu trebuie sa stiu.
Sunt ale tale, toate. Nu merit sa stiu.
Nu, nu eu.


Si nu'mi spune ca ma vei lasa acu'

Niciun comentariu: