12 martie 2009

din carte'

"-Nenorocitule, eu numai iubesc, nu pricepi? Nu-mi mai feresc privirea demonica de tine. Nu pricepi, nenorocitule, ce ai facut din mine? M-ai cufundat in tacere, bai, idiotule. TU AI FACUT ASTA. Tu, iubitule... M-ai fortat sa ma eliberez, asta ai facut!!! Nu trebuia, nu aveam nevoie de alta cale spre moarte.
-Dar, draga mea..Tot ce am facut...
-Nu ai facut nimic altceva! Nu incerca sa fi altceva decat lipitoarea aia de sange'albastru. Nu pot sa ma gandesc la tine decat ca la 'cel ce dorea fercire'.
-Dar vreau sa fie bine..
-Nu e nimic bine cu tine, bai, idiotule. Lasa-ma in pace si ia-ti si caietu' ala neispravit de aici. Nu ma mai intereseaza persoana ta si nu-mi place de tine. Nu mi-a placut niciodata de tine. Singura placere pe care mi-o ofereai era cea de singuratate. Ma simteam straina pe langa tine!!! Pleaca acum, lasa-ma sa fiu vie.


Tipu' ala cu par slinos si lung isi indeparta privirile de pe corpul ei mirific. Isi imagina ca este ultima data cand o privea, cand ii auzea inima pulsand si in el. A sarutat-o ultima oara si si-a luat ramas-bun de la tot ce-si dorea. Se indepartasera prea mult unul de altul. De fapt, nu au fost niciodata impreuna. Esec total.

Cu pasi tarsaiti, tipu' trase usa dupa el.
Ea auzise ultimu' scartait de usa. Isi luase foile de pe jos, pe care semanase iubire si le ascunsese intr-un sertar, sperand sa nu le mai gaseasca. "

Niciun comentariu: