10 octombrie 2009

BAI!!!
Dadada, mi-am dat seama azi, m-a pleznit asa revelatia, ca astia, cocalarii astia infecti, libidinosi, absolut de tot cacatu, chiar sunt batuti in cap, in cel mai rau hal!
Azi, dupa ce ma prinsese cacata aia de controloare [aceeasi ca daca trecuta:|. Si mai zici sa nu ma speri de coincidente], venise un mare cocalar si ma prinsese de dreadu' din dreapta, care mai e si in coma!! Si nu voia sa-mi dea drumu', chiar daca il rugasem cu zambetu' pe buze si cu dorinta de a avea un cutit infipt in pula in cap. Ma rog, si cacanaru, ce sa faca? A zis sa-i sug pula altfel nu-mi da drumu. PAI BA, deci zau ca in momentu' ala imi venea sa il pleznesc, da' imi era prea scarba. Si dragutica de mine a spus ceva de genu "Uite-te ce-am in picioare. Vezi bocancii astia frumosi? Ar sta foarte bine pe fata ta o urma de-a lor. Sau as vrea sa-ti probez coaiele pe ei. Ce zici, incerci? Uite-te naibii la tine, libidinosule." si mi-am tras frumusel dreadu' din mana lui infecta si am plecat. SI CE-AM MAI RAS. Bai deci m-am simtit minunat, coaie, MINUNAT!!!

Oh, am fost si la daydreamers!:D [bine ca mi-am amintit sa ii dau mail Alexandrei, care e o tipa foarte mega draguta! ].

Si am mai dat de doi cocalari prosti, PROSTI.
Unu, m-a intrebat ce am in picioare si a fost o faza foarte amuzanta cu sandale. Memorabil.

Si unu a inceput cu "oo fetele ce dragute sunteti". Si ce dragut a fost cand am urlat la el sa-si puna dinti.


Bai deci azi a urlat fericirea in mine. Am botezat si un dread [Voma i-am spus. Sper sa nu-i uite numele], al unui tip foarte zambaret, care mi-a imbunatatit si el ziua! :))).

Draga, ce cacat, e perfecta sambata.

Niciun comentariu: