24 octombrie 2009

world's a better place when it's upside down

Se da o Malina, se dau niste kg jos, se da o colega operata de apendicita si se da o propozitie : "Baaaaaaaai, ce-ai slabiiiiit!".

Ceea ce nu pot sa pricep este CUM? Cum am reusit sa slabesc intr-o saptamana, cat timp a fost ea in spital si acasa? Ca iar am facut faza aia: am coborat pana jos sa-i dau niste caiete sa-si copieze nu stiu ce, si cand sa intru in scara, dupa ce mi-a spus ca am "slabiiiiiiiiiiiit'', m-am uitat in oglinda, in timp ce asteptat liftu'. Si da, am vazut pe cineva mai slab. Chestia foarte ciuata e ca de vreo 2 sapt-3 mananc de parca as avea gauri! In fiecare pauza bag in mine [pentru ca Ilinca are o gramada de haleala+ ca facem rost si de la altii, si noi nu irosim haleala!!!] ca o NEHALITA. Si slabesc! Zau ca o sa continui cura asta de slabire!

Ce poate fi mai frumos?:)))

Niciun comentariu: