30 octombrie 2009

Martin Page - O perfecta zi perfecta


* E rece patul in care a dormit doar un singur trup.

* Descopar intotdeauna cu aceeasi surprindere ca nu e nimeni langa mine care sa ma iubeasca si sa ma tradeze.

* N-am inteles niciodata de ce nu poti merge la lucru in pijama sau in camasa de noapte.

* E foarte frustrant, pentru ca sunt un cadou pe care nimeni nu-l despacheteaza. Se uita la ambalaj, le este de-ajuns; cine sunt eu nu le face trebuinta sa stie. Pesemne ca sunt totusi cineva, dar cineva care nu desface funda ca sa-si arate adevarata fire.

* Vor imbatrani probabil intr-un univers care nu va imbatrani.

* Ti se vinde amnezie.

* Cand vezi cum e lumea, e mai degraba flatant sa nu placi intregii lumi.

* Intotdeauna a existat o problema de decalaj intre lume si mine.

* Lucrurile raman agatate de crengile imperfectiunii fiintei mele, se incurca in jungla anormalitatii mele; timpul leneveste.

* As fi linistit daca as fi nebun, lumea ar avea mai mult sens.

* incercand sa devin toata lumea sau, macar, oricine.

* Voiam doar sa ma ameliorez ca fiinta omeneasca.

* Mi se pare ca e prea putin curaj, daca nu chiar lasitate, sa crezi in ceea ce exista.

* Ma grabeam sa ajung acasa pentru a lua masa de Craciun impreuna cu farfuria si tacamurile mele, pentru a dansa toata noaptea pe acoperisul blocului, cu fulgii de zapada in brate; si pentru a saruta aerul poluat cu buzele-mi palide.

* Un singur colac l-ar fi salvat, un numar prea mare l-a ucis.

* Nu exista inima, nici creier, nici sange, nici saliva. Doar o muzica purtatoare a personalitatii noastre.

* un batran care isi plimba ulcerul in lesa. o femeie isi taie venele deasupra unui canal ca sa nu pateze trotuarul.

* A sosit vremea cand a trebuit sa-mi aleg o meserie. Voiam sa-mi fac o profesie din corespondenta cu prietenii. Era singurul lucru pe lume pentru care aveam talent si care ma incanta cel mai mult. Dar in clipa concretizarii acestui vis, numai aveam nici timbre, nici prieteni.

* In fiecare zi explodeaza mai multe bombe decat se nasc iubiri adevarate.

* Ma intorc acasa. E zgomot in camera. Necazul si Singuratatea fac dragoste in patul meu, fara prezervativ, se intelege.

* Imi lipsesc oameni pe care nu ii cunosc.

* Inainte nu erai aproape nimeni, doar tu insuti.

* prietenii nostri au devenit ceilalti. Oameni.

* Imi sunt dragi fantomele, nu ma tem de ele. Ce nu suport insa, sunt cadavrele care refuza sa moara.

* Trebuie uneori sa ai curajul de a-i ucide pe toti cei pe care i-ai iubit.

* Sunt oameni pe care nu-i uda ploaia, nu i-am inteles niciodata.

Niciun comentariu: