19 octombrie 2009

Uniforme, scoala, scolarime, liceu, fete, futute, virgine, orgii.

Totu' de la niste uniforme de cacat. Pe care iar ni le schimba, de parca noi suntem fericiti ca dam sute de mii pe niste cacaturi de haine pe care suntem obligati sa le purtam "CA SUNTEM MANDRII DE SCOALA NOASTRA!". Nu, nu suntem. Cel putin nu sunt. Ma pis pe ea, sincer. Nu vreau sa mai dau bani pe niste chestii care le voi arde.
Ma rog, ma amuza ca deja ne pica lumina, deja sunt persoane care urla "baaa inchide si tu geamu' ca mi-e frig " sau "bai, deschide un geam!!" sau cum intra unii profi in clasa "aici miroase urat!" ca sa nu zica ca PUTE. Ma amuza cum stam cu gecile pe noi, unii cu caciuli, pentru ca ne e EXTREM de frig, pentru ca "Sefa" de dimineata nu ne lasa nenorocita aia de telecomanda de la aeru' conditionat. Ma amuza cum nu avem niciodata marker sa scriem, ma amuza cum dam noi teste nenorocite la care nu stim nimic, si profii probabil nu ni le trec, pentru ca suntem cu totii de cacat, si asta ar insemna sa nu trecem clasa, da' lor le place sa ne vada chinuiti o ora, sa vada cum copiem, sa ne omoare. Ma rog, apropo de test, am un coleg chiar funny, care acu' sta in spatele meu, care pune niste intrebari foarte ciudate, in timpu' testului la germana, cand trebuia sa scriem despre Scufita Rosie. Asa, intrebari gen :
- Auzi, ba, zi si mie cum se zice "a te da cu presu"
- Ba, da' lupu' avea diaree?
- Cum se zice ma "plici" ?
Si cand sa-l intreb un cuvant pe care l-a scris si eu nu pricepeam ce scrie, face "stai.. ca si eu ma chinui sa-l citesc".

Ma rog, continuand, ma amuza ora de fizica de azi, si raspunsul simplu al dirigai. A fost cam asa: nu stiu ce vorbeam noi despre culoarea alba care reflecta caldura, sau ceva de genu si a fost asa:
- Adica noi suntem obligati sa purtam niste camasi albe, ca sa murim iarna de frig?
- Pai.. DA!
Vai, scumpa de ea!:))
Mi s-a acrit, da' mi-am promis azi ca numai chiulesc. M-am decis, si daca pot sa fac asta macar pana la vacanta asta de iarna [sau ma rog, ultima sapt. nu se pune], voi fi mandra. Da zau ca nu poti sa stai intr-un loc! Nu imi imaginez cum..

Niciun comentariu: