1 octombrie 2009

Ilinca,
poate ca o sa scriu mai mult despre tine si-o sa trebuiasca sa-mi dai un hamburger.
mi-ai facut ziua mai buna de la inceput. de fapt sa nu-mi dai hamburgeru', ca eu ma pun pe slabit. bine, accept shoturi de tequila sau putina iarba de fumat, dar nu hamburger sau sucuri acidulate! :)).

bine, poate ca a fost trecea aia dintre copilarie si adolescenta pe care noi n-am putut s-o facem impreuna. but we're back in black.

ti-am spus, eu nu mai vreau sa am crize de ras pana nu-mi schimb rasu. sau da-i naibii pe toti, rad cum pot:))). da, ceva dubios, intr-adevar, cine iti mai poate baga degetu' in ochi , si tu sa iti inchizi ploapele peste el? mai stii cand ai cazut in tramvai, si eu numai puteam de ras si tu radeai cu mine, si erai cu mana intinsa si asteptai sa te ridic?=))) . oh, cat de amuzant a fost. mai, odata ce aproape ca erai sa-mi zbori capu' pentru ca spuneam "cu rabdarea treci si marea", normal ca incerc sa ma indrept. dar.. e aiurea faza cu "te faci bine". ma simt de parca ar trebui sa ma modelez asa cum vrei tu. si, oricat as tine la tine, n-o s-o fac. trebuie si tu sa ma accepti, mai. eu te accept. da, am inceput sa vorbesc. dar tot am faze in care tac, ai observat? :)

nu sunt aici sa te critic, sa-ti zic tot ce nu-i bine, sa iti explic cum ar trebui sa faci. sunt aici ca sa'ti pun o floare pe lucrurile astea. "sunt proaste? da-le naibii, uite ce flori au! " . normal ca te incurajez! nu, nu ma supar daca nu vi cu mine acasa:). nu ma prefact, chiar nu ma supar. pentru ca nu sunt genu "hai frateeee, esti de cacat! " .:)). da, o sa ti-o dau pe Malina, am scanat-o:). adica deja ti-am dat poza.. dar vai, "cacatu' ala de care tragi apa si devi DJ" e locul nostru secret:>.

voiam sa-ti zic, dar erai fericita si am observat ca atunci cand esti fericita, lumea se rezuma la tine:)). adica nu ma auzeai. diriga' a vrut sa le puna pe ghita si claudia parca pompieri, uitase ca suntem noi:|. cat de prost sa fii? dar am sarit eu, ca o super-woman ce sunt, si i-am zis ca noi estem:).

promit ca o sa-ti zic totu' in fata. promit promit promit. frate, am o stare de cacat. pentru ca avem romana, suntem in 2, ma asculta [cel mai posibil] si nu stiu NIMIC. bine, situ cate ceva. dar prea putin:|. si nu vreau alt 6, nu nu nu. impusca'ma:((. da, promit. :)

oricum, sa-mi zici si tu. orice. >:D<
[si promit ca o sa-ti si dau.. cum ai spus tu pe celalalt blog. ceva gen "daca vrei partea mai mare, ia-mi-o din mana"]

[am scris mai mult:> ]

Niciun comentariu: