22 septembrie 2009

Bai deci am observat ca nu pot sa-mi zic ideea, ca-mi dati in cap si dati in S.F.-uri. Si sunt sigura ca nu sunt singura. Si pentru lucruri de CACAT, frate, de cacat!
"bai eu zic sa ma tund putin '' si raspunsu' : "adica ce, acu' ti-ai facut alea trei chestii in cap pe care mi-e si frica sa le ating, acum vrei sa iti faci creasta, ce vrei? sa fii tu aia diferita? stai draga cuminte'n banca ta". Bai deci NU PRICEP. Vreau SA MA TUND, nu sa-mi schimb cine stie ce chestie de la paru' meu. ZAU ca ganditi ca un rahat, zau! Imi pare rau, da' asa e.
Si chestia care putrezeste din clasa de muuuuuuuulta vreme [nu ma enerveaza ea asa rau, da' zau ca nu o inteleg] : E clasa A si clasa B[adica noi]. Aia de la A invata mai mult, sunt mai cuminti la ore, atenti, nu enerveaza profesorii foarte rau, etc. Noi ii facem sa planga, nu suntem cuminti pana nu incepe profu' sa urle, atenti nu prea suntem, etc. SI TOT NOI NE ENERVAM ca toti ii dau ca exemplu pe aia de la A. Pai frate, pula mea!!! E ABSOLUT LOGIC!!! Si unii de la noi se mai simt si discriminati:|. Si zau ca nu pricep.

Mi-am spus "of"-ul. Si ce-as vrea sa vezi tu, copila imputita [nu dau nume, ca nu-i frumos] pe care nu te mai plac de ceva vreme. Nu te-am placut niciodata, da' acu' te cam urasc. MA FACI SA TE URASC. Deci, spre binele tuturor, TACI NAIBII DIN GURA CA NE SECI!!! Nu, zau, cred ca, daca ma cunoastesti, stiti despre cine vorbesc, e clar. Doamne, incep sa innebunesc, si nu a inceput scoala decat de...Cacat, o saptamana si doua zile.:|

Niciun comentariu: