6 septembrie 2009

Zodia indragostitilor - Giulia Carcasi

* Eu simt viata in picioare, in agitatia de fiecare zi.
* Chiar si atunci cand corpurile noastre erau fara forme, cand tricourile stateau ca pe gard si numarul 1 la sutien era imposibil de umplut.. Si poate ca e dragostea cea mai sincera din cate exista : dragostea fara forme.
* N-o sa-i mai vorbesc in veci, n-o sa-i mai adresez niciun cuvant acestui cer.
* Ii mai dau o palma. I-o dau pentru ca numai am forta in cuvinte, nu mai pot sa lovesc cu ele si atunci lovesc fizic.
* E un film deja vazut de atatea ori.
* Simti cum bate inima mea? Eu nu, cred ca s-a descarcat. De fapt, poate aud fantoma unei batai. Si v-a mai sta aici pentru o vreme.
* O sa mearga totul ca uns.
Si eu n-o sa-mi mai petrec noptile privind acest tavan.
De cate ori nu mi-a tinut companie..
Cate vise am agatat de el..
Stau acolo, atarnate, asteapta sa le culeaga cineva.
Si eu nu stiu in cat timp se coc.
Maslinele se culeg in noiembrie, strugurii in septembrie. Si visele mele? Nu stiu.
Poate am semanat gresit, poate nu au avut destul soare, dar e atata timp de cand astept si nu creste nimic.
Copacul viselor mele nu vrea sa dea roade.
* Si maine nu e o alta zi, e mereu aceeasi zi, reciclata.
* Si maine nu e maine, e aceeasi zi, cu alt nume.
* E o terapie lunga si dificila. Se trateaza traind.
* Nu vei intreba "cine e?". Raspunsul va fi mereu acelasi "putina dragoste".
* Individualitatea mea s-a dus dracu', s-a ascuns in interiorul meu, dar atat de adanc, ca n-o mai vede nimeni, nici macar eu. Corpul meu a supt-o si a scuipat-o, cum se suge si se arunca veninul dintr-o rana. M-am vindecat de mine insumi, sunt sanatos, sanatos ca toti ceilalti.
* Stii ce inseamna sa simti ca-ti sare inima din piept? Eu da, am descoperit-o in ziua aceea, putin mai tarziu. Parca mori, ca apoi sa renasti. Dar de data asta nu esti singur, ci impreuna cu ea. Si o gasesti langa tine. Si poate ea nu stie, dar ne-am nascut impreuna. Ne-am nascut impreuna in dimineata aceea.
* Te scutesti de tacerea a doi oameni care nu mai au nimic sa-si spuna, de singuratatea in doi.
* Nu plang, e sudoare. Imi transpira ochii.
* Pret de o clipa ma rusinez si as vrea sa dau banda inapoi sa-mi inghit cuvintele. Dar viata e un film care se toarna o singura data si atat. Iar acum, nu pot decat sa acopar ecranul, sa nu se mai vada.
* Iarta-ma, Alice, n-am avut de ales.
Rahat, intotdeauna ai de ales.
Iarta-ma, Alice, sunt un dobitoc.
* O privesc iar. Si iar. Si iar.
Are parul prins, putin ud pe frunte.
N-a fost nimic intre noi.
Nici saruturi, nici sex, nimic-nimic.
Dar ma simt plin.
Ma simt plin, implinit de ea.
Satul.

Niciun comentariu: