16 septembrie 2009

Leapsa, a3a oara

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:

O crima involuntara, a doua in viata filozofului

2) Fara sa verificati, cat e ora?

12 si ceva

3) Verificati!

12:35

4) Cum sunteti imbracat?

pantalonii albastri si'un tricou de la kukuxumusu

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

http://resentimente.blogspot.com

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?

nimic.

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

pai am iesit acu' vreo 10 min pana jos sa ma vad cu Adina

8 ) Ce-ati visat ieri noapte?

am mai zis:>. tot pe ilinca in husa de chitara

9) Cand ati ras ultima data?

:))) cand a zis ilinca "cum maiii" si eu am citit.

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

nimic ce'ar trebui sa stii. ganduri atarnate, probabil. nu le vad.

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

putin timp

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

-

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

am alergat prin casa, goala.

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?

:)) fun.

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca!

mi-am bagat caietu' cu citate in ghiozdan

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?

same shits

17) Si daca ar fi vorba de un baiat?

same

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

nuuuu, de cate ori ma intrebi?

19) Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

"te cauta niste pletosi. unu isi zice Kurt Cobain"

20) Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

mentalitatea.


21) Va place sa dansati?

pe iarba, da

22) George Bush?

kshdgfrgf,zj.bdcil soiyrhw;eloihfsa. inteles?

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?

tot neti, aia.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

ILINCA, ILINCA, ILINCA, ILINCA.

Niciun comentariu: