5 septembrie 2009

Mergeti la Green Fest. Mai ales ca maine e Vita de Vie. E foarte ok.
Imi vine sa borasc. De ce, nu stiu.Cred ca de la cartofii facuti de sormea. Doamne, sa nu se casatoreasca ca ii moare sotu'. Bun.
La green fest e totu' foarte ok. Bratarile sunt dragute rau, am castigat tricouri pe degeaba. Sunt unii sponsorizati de discovery, LA Ink care iti fac tatuaje gratis. Ma rog, dureaaza o zi sau o saptamana, tu alegi.
Bun, e foarte ok. Mergi si tu!

Later edit[n-am facut asta in viata mea. nici nu stiu daca am scris corect:| ] : Intrarea a fost, intr-adevar, de cacat. A trebuit sa ne aruncam pufarine, suc, parfumuri, deodorante. Ca pula mea, poate pufarinele alea erau bombe si deh.:| . Oricum, nu va duceti cu aparate foto ca tre' sa le aruncati si pe ele. Va pipaie si va controleaza ghiozdanele/gentile. Aiurea, ma rog.

Oricum, spune-mi si mie daca mergi.

Niciun comentariu: