4 septembrie 2009

eris .: in fine
eris .: lasa asta
eris .: am atatea planuri pt iarna asta
eris .: o sa mergem la patinuar chiar daca habar n-am sa patinez
eris .: mereu am evitat locul ala
eris .: asa
eris .: o s ane batem cu zapada
Malina .: daaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Malina .:
eris .: o s amancam zapada
Malina .: daca o sa ninga..
Malina .:
eris .: vom face ingerasi chiar daca e stupid
eris .: taci
eris .: eu vorbesc
eris .: asa
eris .: o sa iesim in haine subtiri afara si o sa ne tavalim in zapada daca avem ocazia
eris .: dupa o bataie cu zapada vom bea vin fiert cu scortisoara
eris .: o sa vi sa dormi la mine si o sa stam treze
eris .: o sa ne facem gagici pletosi care nu vor sa si-o traga cu noi: ))
Malina .:
Malina .: daaaa
Malina .: si asa
eris .: o sa povestim ce facem in fieecara zi chiar si de cate ori facem susulini
Malina .: o sa purtam GECI
Malina .:
eris .: o s amergem la mec si kfc
Malina .: aaaah
Malina .:
eris .: si o sa mergem iarna s ane plimbam prin oras cand e aproape gol
eris .: si
eris .: o sa ne dam la tipi necunoscuti
eris .: si o sa lovim oamenii cu zapada
eris .: si o sa bem mult ceai
eris .: si..
eris .: sa notezi toate astea
eris .: da!?
eris .: asa..
eris .: si am sa te oblig sa renunti la sucurile acidulate ca nu sunt sanatoase
eris .: sii
eris .: o sa mancam sanatos..eu si te oblig si pe tine
Malina .: le pun pe blog
eris .: inafara de mc si kfc
eris .: )
Malina .: )))))
eris .: mai da idei
eris .: ce vrei sa facem
eris .: o sa-i scriem scrisori mosului sa spunem ce vrem..nu neaparat lucruri marteriale si o s-o punem in cutia postala cu adresa polul nord
eris .: asa
eris .: mai zis
eris .: mai zi*
eris .: si mai vreau ca intr-o noaaptee sa ne punem o dorinta..(chiar daca nu o sa avem stea..da-o in masa de stea..putem si fara
eris .: si iarana atsa vreau sa fim fericite...si da-o-n masa de viata ca oricum avem bautura si ne avem pe noi
eris .: asa
eris .: tu ce vrei pisoi?
Malina .: )
eris .: chiar...mai vreau sa-ti povestesc orice despre noii colegi si profi..si tu o s afaci lafel..chiar daca o sa t eoblig
eris .: zi ce vreei
Malina .: eu.. vreau sa ma vad cu 2k, vreau sa port geaca mea pe care o am de 3 ani si care e rupta la maneci, vreau sa mananc inghetata. ceai, mult ceai. vreau sa alerg cand e intuneric
Malina .: vreau sa ma dau cu sania. chiar daca n'am.
eris .: u
eris .: am eu la bunica
eris .: ii facem o vizita


:>

Niciun comentariu: