15 septembrie 2009

Leapsa [De la Ilincoi. pentru ca vrea, ba]

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:

"Sa-l abandoneze cat de curand, caci e urat"

2) Fara sa verificati, cat e ora?

azi nu stiu. 9?

3) Verificati!
9:37

4) Cum sunteti imbracat?
pijamale cu soarecele ala 'smecher' cu cercel

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

acu' pe blogu' lu' ilinca:))

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?

soko-my exboyfriend

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

tot cinnamon, alaltaieri.

8 ) Ce-ati visat ieri noapte?

ca am puteri. si ca un om de pe strada o bagase pe ilinca intr-o husa de chitara si a aruncat-o in sus, si eu puteam sa misc lucrurile cu puterea mintii si am tras-o spre mine. si langa Neculce era un lac mare si era unu cu un costum de spiderman si toti mergeau pe apa. si era si raluca in vis, dar nu facea nimic.

9) Cand ati ras ultima data?

cand am vazut la ilinca faza cu "neobisnuit astazi: o profa de civica normala" :)). acum 2 min maxim

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

soare

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

m-am gandit: mi-as lua un meniu de la kfc. sau toate meniurile!

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

tot dance flick [asa se numea, nu?]

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

azi? inca am scis pe mana "vita s.r.l.".

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?

devine amuzant. nu de alta, da' stiu ca macar un om se plictiseste si le citeste:)

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca!

cred ca in fiecare zi intru la 1

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?

inca Lara.. sau Soni/a

17) Si daca ar fi vorba de un baiat?

Dima, Emil, Vlad, Tudor.

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

m-am gandit sa plec in strainatate, da' habar n-am cum ar fi sa locuiesc

19) Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

"nu eu v-am spalat mintile"

20) Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

mentalitatea.


21) Va place sa dansati?

niciun dans aranjat. cum pica. sa ma invart, sa cad pe jos, sa ma joc cu aeru. asa da

22) George Bush?

INCETEAZA CU INTREBAREA ASTA. te rog:-s

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?

aia care zice horoscopu' la protv.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

ILINCA! [face cat 4:> ]

Niciun comentariu: