15 noiembrie 2009

Am obosit.

Nu stiu ce ma oboseste. Da' ma omoara!
Scrisesem vreo' 12 randuri, acum 10 minute, pentru un articol si ..habar n-am ce-am facut cu ele.
As dormi vreo saptamana, da' degeaba, somnu' e useless. Am baut trei cafele azi, + un energizant. Si nimic, nu ma simt cu nimic mai "fresh".
Si vreau Craciun, sa colind Carrefouru' pentru bomboane de brad, globuri, cadouri, etc, etc, etc..
Si-l vreau pe Mosu'.

UOHO, inca o chestie foarte ciudata:
ieri, cand intrasem pe deviantart, unde nu mai intrasem de vreo.. 3 zile, sa zicem, aveam doar un mesaj, de la ei, habar n-am..
Acum, cand am intrat, am 20 de mesaje. Muuulte poze adaugate la favorite.. Umm..aa...ceva e dubios!



By the way, uite un retardat. E genial:)))). Mai e si partea a2a. Si pe a3a o s'o gasiti voi, daca va mai intereseaza. u pičku materinu:>

Niciun comentariu: