27 noiembrie 2009

Scoala ne prosteste.

Malina .: ma duc sa invat la geogra
iasu: baa
iasu: daa
iasu: dc ?
Malina .: dc c?
iasu: dc iti inveti
iasu: la geogra ?
Malina .: ca am teza azi. si nu stiu muntii aia nenorociti
iasu:
Malina .: cum de ce-mi invat? ca-s obligata..
iasu: wtf
iasu: am uitat COMPLEEEEEEEEEEET !
iasu: vai de miine
iasu: n stiu
Malina .: .
iasu is typing a message.
iasu: nimic
Malina .: da, aiurea!. macar e vineri, si pana marti lenevim..

Miercuri am avut teza la mate. A fost simpla. Sper un 7. Cand te gandesti ca ajunsesem pe tara la o olimpiada la mate in clasa a4a. Profa de meditatii o sa ma rupa in bucati. Urasc matematica. O urasc!!! Sper sa trec la chimie. Ah, despre asta e vorba intr-a8a? Ce s-a intamplat cu "oh, o sa va dea profii note mai mari pentru media la liceu"?
Eh, imi repet zilnic "ajung in Neculce si scaaaaaap".

Niciun comentariu: