30 noiembrie 2009

Romania

De ce iubim atat de mult Romania de ziua ei, ma rog, si inainte si dupa cu cateva zile?
Ieri am vazut mai multe steaguri ca niciodata! Pe fiecare stalp sunt cate doua steaguri asezate frumos [mint. unele sunt mai sus, unele mai jos. ma gandeam ca daca trece pe acolo un tir, adio steaguri].
Nu ma duc la defilare.. Nu merg pentru ca:
1. mi-e cam somn si vreau sa dorm mai mult maine
2. vor fi mult prea multi oameni. oamenii multi ma obosesc
3. preaaaaa muuuulti cunoscuuuuuuuuuuuuti!
4. n-am chef de atata zgomot
5. inca nu inteleg de ce iubim Romania atat de mult, acum!

Si vai, s-au facut repetitii, etc etc etc. Si pana acum? Multi ne pisam [scuze] pe ea! Dar acuuum, vai! 1 decembrie! la multi ani Romania!!!

Ma rog, nu stiu, imi place tara asta. Da' nu-mi place 1 decembrie. Habar n-am de ce.

Niciun comentariu: