6 noiembrie 2009

Nu stiu, nu stiuuuu!

Deci, sa o luam cu inceputu:
Va mai amintiti voi de cele trei dreaduri ale mele mult iubite?
Ma gandeam sa le mai fac fratiori.. Tot capu'.. Da' cum momentan n-am bani.. Poate le mai fac doi, trei..
Bun, apoi.. Vreau sa ma tund! Asa, vreo 4-5 cm.. Da' totusi nu as face asta, pentru ca vreau sa-l las lung.
Bai, si habar n-am ce sa fac:)).

Pana maine dimineata tre' sa vad ce fac.. Pentru ca ma duc la Alexandra (Comakid) sa-mi repare dreadurile existente siii.. acum ii dau mesaj sa o intreb daca mai imi face trei:)).

Si totusi, sa ma tund? =((


GATA! Imi mai fac 4 dreaduri! MUHAHA, o sa ajung sa-mi fac tot capu'. O sa fie fun, fun!
Alexandra[comakid] mi-a spus : "Spala-te pe cap! "
Si m-am amuzat tare tare!:))))

Un comentariu:

Marianita Cochiorca spunea...

Vai!Cat visez si eu la niste dreaduri.Imi este teama doar de felul in care o sa arat atunci cand or sa fie date jos, iar eu tunsa scurt, scurt.
Posibil sa arat horror!:))