22 noiembrie 2009

Massuri

Nefolositoare! Da, gasesc interesant un mass ceva de genu "maine la ora x ne intalnim nustiucate persoane, ne vom da cu preşu pe iarba. mai vine y si z. ". Da, e ok, gasesc ceva interesant, ceva bun de facut.
DAR, sa primesti zeci de massuri de la o singura persoana, si apoi tot acea persoana sa trimita un mass IMPOTRIVA massurilor, e dubios.. Ceva nu merge bine!

cineva: ala, bala, portocala, mortzii masii, vine scoala!!!O sa iei in continuare .....3 si 4 la purtare......Numai Domnul sa ne'ajute....cu chibrituri multe....multe.... Cu cisterne de benzina...Si acum daca doritzi,scoala sa o potolitzi...sa se duca dracului...Luati si voi cate'o bricheta...hai sa facem toti o cheta...si de Luni incepand,...ducem scoala in mormant... mass (da si tu massu mai departe dak nu esti tocilar) skz de mass lam primit shi eu
acelasi cineva: ok...acum vorbesc in numele lu` oana.(cnb.MI1 alea alea). lamuriti-o ma ce inseamna haules baules ca pune intrebarea asta din a 7a si nimeni nu ii raspunde.
scuze de mass.))
cinevaul: Odata,o fata oarba s-a izolat de toti si de toate,nu vroia sa stea decat cu prietenul ei.
-Tot ce imi doresc mai mult este sa pot vedea lumea din jurul meu!spuse fata.
-Vrei sa te casatoresti cu mine?i-a propus intr-o zi baiatul.
-Nu ma voi casatori,daca nu pot vedea!spuse ea.
La ceva timp au fost gasiti pentru fata o perche de ochi donati.Fata putea in sfarsit sa vada dar s-a uitat la prietenul ei,observase ca si eu era orb.
-Nu ma pot casatori cu un orb!spuse fata,si s-a intors sa plece.
Inainte sa dispara,in sunetul pasilor ei,baiatul i-a soptit: -Sa ai grija de ochii mei te rog!
Scuze de mass,l-am primit si eu.
tot cinevaul: exista doar o singura barca in lume.BARCA DRAGOSTEI.trimite acest mesaj la 12 persoane si in 12 zile ti se va indeplini o dorinta,iar daca nu il trimiti vei avea 12 ani de ghinion . Scuze la m primit si eu
siii aceasi persoana: rugăm TOŢI proştii, imbecilii, dobitocii şi cretinii, tâmpiţii, obosiţii, distruşiiii, terminaţii, idioţii, limitaţii, retardaţii şi handicapaţii să nu mai trimită aiurea mesaje despre - ghinion pentru toată viaţa, blesteme, moartea mamei la 12:00 noaptea, sau alte porcării de acest gen pentru că NU NE INTERESEAZĂ!. Trimite mai departe acest mesaj dacă te enervează şi pe tine la fel ca pe noi. Dacă nu...inseamnă că faci parte din grupul celor care le trimit! Vino şi tu alături de noi, să susţinem şi să sprijinim împreună campania anti-prostie MULTUMIM!!!...

Ceea ce imi place e ca tocmai s-a facut proasta, imbecila, cretina, tampita, terminata, etc..myeah, funny.

Niciun comentariu: