19 noiembrie 2009

Axl Rose arăta FOARTE BINE!!!









Azi am vazut pe un blog ca unei fetite nu i se pare sexos Axl Rose. Si nici Slash! Si ma gandeam eu "ce naiba..?". Si am inceput sa ma uit din nou la poze cu Axl.. Mai vechi, mai noi.. Si la alea vechi ramaneam [la fiecare in parte] ceva de genu : ARGH, IL VREAU!!!!
Mi se pare ca era perfect, in tineretile lui.. Pana si bunicamea, cand ascult Yesterdays spune : "aaah, asta e baiatu' ala frumos cu bandana care canta melodia aia care-mi place mie..aia cu ploaia!". DA, ALA E BAIATU FRUMOS!
E minunat, cel putin cum il vad eu. Am auzit si baieti care sa spuna "Axl e bun". Este! Pleata aia a lui, miscarile lui, corpu' ala. ARGH!!!
Si Slash!! Cum, cum sa nu-ti placa un asemenea cretar? Zau, ce tip arata asa sexos cu joben?

Niciun comentariu: