1 noiembrie 2009

Doar Thomas a venit! Ma bucur ca macar a fost cineva. Bine, ca eu eram in Cinnamon si primesc mesaj de la el ca nu ma vede, e altceva. Dar e venit! Dragut ca m-am intalnit cu doua persoane cunoscute cu care m-am pupat sec pe obraz, pentru ca ei nu venisera pentru nicio imbratisare. Si Ariel, tot din greseala.

Ma rog, de la 2 jumate pan' pe la 5, a inghetat cacatu' in mine! Am zambit fiecarui om, am ras ca idioata singura. Am citit 4 pagini jumate, ca imi inghetasera mainile si nici pagina numai puteam s-o dau!

MERSI MULT ILINCA pentru ca ai venit sa-mi aduci manusile si cafeaua! Bai deci ai fost salvarea mea. SERIOS!

Deci, de ce am ratat Dragostea dureaza 3 ani, flashmobu' cu pinguinii, o zi la caldurica in Cinnamon? CA SA MOR DE FRIG. Cu trei tricouri, o bluza, o geaca, bocanci si esarfa, m-am pisat pe mine de frig.

DAR A NINS!!!! Asta a fost cea mai draguta chestie. Si ca a venit Thomas, nu ma asteptam. :)

Niciun comentariu: