22 noiembrie 2009

Revelion

Inainte de toate, poti sa ma ajuti?:"> Click AICI. Multumesc!:)

Deja sunt intrebata ce fac de revelion. De acum!!! Si nu de o singura persoana!
Sa va raspund : probabil voi sta acasa si voi manca din dulciurile aduse de Mos Craciun [pentru ca sigur o sa-mi ramana!!! ] si voi manca si mandarine, multe mandarine! Voi bea cafea si vin fiert cu scortisoara toata noaptea! Sau poate o sa-mi pierd timpu' in Constitutiei cu niste prieteni, sau poate ma voi duce la cineva acasa si ne vom uita la filme. Si nu, nu voi numara! Ca n-am numarat niciodata si mi se pare o prostie. "IUHUUUU, a mai trecut un an, imbatranesc, mai e putin si-mi ies fire albe, tre' sa ma casatoresc si sa ma asez la casa mea, n-o sa mai am timp de iarba si betii cu prietenii, nu voi mai avea timp liber.. IUHUUUUUUUUU, DAAAA, SA NE DISRAM!"
Myeah, sunt impotriva trecerii timpului. Inteleg ca tre' sa-mi traiesc viata, si o fac cat pot, dar sa numar sfarsitu' anului .. e de cacat, scuze. Adica nu am nicio problema, fa-o daca te simti bine, e chiar ok, nu iti voi pune un pistol in gura. Dar nu ma pune s-o fac si eu.

Cam asta e cu revelionu' la mine, nimic special niciodata. :-??

Niciun comentariu: