20 noiembrie 2009

Azi sunt cineva!

Sau cel putin, cred ca sunt cineva.
Ma rog, cam cu asta m-am trezit azi dimineata : sunt cineva!
Si ma iubesc pentru ca nu sunt manelista, pentru ca nu ma cred ceva ce nu sunt, pentru ca nu prea zic glume, pentru ca sunt tacuta si nu spun prostii [doar uneori, sorry]; pentru ca am un blog! pentru ca am fost la Imi caut vocatie; pentru ca scriu pe amdoar18ani nu pentru ca "da bine la public" adica sa ma laud, nu pentru ca m-a intrebat Ariel daca vreau si eu am zis "da" doar ca sa nu fiu rea si sa-l refuz! nu, nu! am facut-o din placere si imi place MEGA MULT. chiar daca nu prea am timp ; da, ma iubesc pentru ca n-am timp, ca uneori imi programez timpu, ma iubesc pentru ca am o gramada de hartii cu tot felu' de idei, de care deobicei uit, pentru ca n-am timp sa-mi aduc aminte; ma iubesc pentru simplu fapt ca am doar 14 ani nenorociti; ma iubesc ca plang din orice cacat, la orice film [da, si la Bolt]. ma iubesc pentru ca nu sunt fotogenica, ma iubesc ca sunt o idioata, fac lumea sa sufere, fac lumea sa nu ma suporte. ma iubesc pentru ca sunt vorbita pe la spate, ma iubesc pentru ca sunt proasta! da, sunt proasta! sunt mai putin inteligenta decat multi oameni! ma iubesc ca am reusit sa-mi las paru lung[da, cat il am acum inseamna LUNG pentru mine:)) ]; ma iubesc pentru ca voiam sa scriu o carte, ma iubesc pentru ca am jucat intr-o piesa de teatru;

Ah, cat ma iubesc!

Nu serios, scuze, dar sunt absolut fericita cu mine!
Nu vreau sa ajung o babuta singura, intr-un parc, uitandu-ma la copii, intreband necunoscutii cat e ceasul, cu sotul meu pe care l-am iubit zeci de ani mort, copiii mei avand deja casa lor, petrecandu-mi mesele singura. E trist.

Ac Dc -highwayto hell
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: