12 noiembrie 2009

Da,da,da,daaaa copacii infloriti!

Băi deci m-am obişnuit să scriu cu diacritice. Bine, normal, uneori le uit, daaaar, e atât de simplu! Şi-mi plac! :)). Nu serios, ce faceţi? Uite, vorbesc cu voi de parcă ar fi cineva care îmi va răspunde, dar e amuzant să întrebi lumea ce face.
Eu fac bine, mulţumesc de întrebare, aştept scrisoarea Adrianei.
Am fost la şcoală în ultimu timp. Azi am făcut o poză, două, trei..mai multe poze. Ca amintiri.
Ştiţi ceva? Bloguleţul meu scump şi drag are..un anişor. Mai precis, pe 26 octombrie a făcut un anişor.
Ca cadou de ziua lui, uite ce am mai găsit:
- pe net despre Soni
- o chestioară scrisă mai demult:)
- ah, am mai fost găsită şi într-un post despre vechi prieteni ce nu vor fi uitaţi ( sweet.. )
- bloguleţule, eşti şi în blogrollu' unei alte Mălini:)
- cineva mă consideră idol ( şi asta mă amuză tare, tare. Mersi!:)). Sincer. )
- v-am mai spus ce super e amdoar18ani.ro? :>

nu ştiu la ora asta mai nimic, dar observ că primesc commenturi de la oameni necunoscuţi şi mă fac fericită. Chiar, încercaţi să-mi puneţi un zâmbet pe faţă? Ar fi foarte drăguţ:">.

Deci, la mulţi ani bloguleţule, din partea mea :).

4 comentarii:

Zad spunea...

Noroc bun mai departe...si nu stiam de am doar18ani.ro, acum intru sa vad despre ce e vorba :0

Anonim spunea...

La multi ani, Malina! Cealalta Malina de pe Newdada's blog-are 2 ani de bloggerit pe newdada si in total vreo 3 jumate! :)

Malina. spunea...

Mersi, mersiiii!:)
Da, si eu am cam doi ani de bloggerit, si pe asta un anisor:)

Alina spunea...

la ..mai multe postari :D
eram curioasa care e chestioara scrisa mai demult, nu ma asteptam sa fie link catre mine :))
hehe, everybody loves soni :D