29 noiembrie 2009

"Iubire interzisa"

Pentru ca ma durea foarte rau capu' si nu aveam niciun chef sa stau la calculator, m-am uitat la televizor. Siiii, incredibil, nu m-am uitat la desene [chiar daca tot timpu' cand deschid teveul il dau pe desene]. Am dat din program in program si... am dat de o emisiune, Iubire Interzisa. Fuck it!
Deci, personajele
X: un tip
Z: vecina lui X
X si Z sunt casatoriti[nu intre ei. adica..fiecare cu familia lui]
Y: fratele sotiei lui X.
W: sotul tipei [Z]
Q: sotia tipului [X]


Bun, deci X si Z sunt amanti. Totu' ok. Pana cand Y afla ca ei se fut aproape zilnic si ii santajeaza cu 1000 de euro de persoana.
Z are un copil si intr-o zi, cand ea era la X si se futeau, W vine mai devreme de la serviciu si observa ca [virgula] copilasul lor scump si drag era singur acasa. Dupa vreo cinşpe minute vine si Z. Astia au o discutie ca de ce isi lasa copilu' singur, etc. Ma rog, dupa ce termina de certat, Z merge la fisu' si ii spune ca ii da ciocolata si inghetata daca nu ii spune lui W ca ea pleaca zilnic de acasa.
Ma rog, a doua zi W spune ca pleaca la serviciu daaaar, de fapt voia sa o urmareasca pe Z. Cand statea cumintica acasa cu copilasu', suna cineva la usa. Era Y. Ii spunea ca are 2 zile la dispozitie sa-i dea banii ca sa nu-i spuna sotului ca il inseala. Daaar ce nu stiau ei era ca W era cu un etaj mai sus si spiona. Auzea totu' mai:>. Dupa ce Y a plecat, W s-a dus acasa si s-a certat cu Z si apoi am plecat pana in bucatarie sa-mi fac o cafea.
Cand am venit, W era in bucataria lui X, cu Y si Q. Super, nu? Ma rog, si se certau, bla bla. Apoi m-am dus sa-mi iau cafeaua. Cand m-am intoooooors, ghici ce?
W si Q se gandeau sa se futa. De unde pana unde? Ca cica ei nu sunt de vina, etc. Atunci m-am enervat si am venit la calculator.

Deci, stiu de ce nu-mi place sa ma uit la tv! Ce cretini..

Niciun comentariu: