3 noiembrie 2009

Vreau putin soare.

Mi-am creat o lume doar a mea, ceru' intotdeauna e senin, iarba intotdeauna verde. Cand vreau sa ninga, ninge. Iar mie nu imi e niciodata frig sau cald. Nici macar dor. S-ar putea spune ca e o lume perfecta, ma pot refugia cand doresc, inchid ochii si poc, ajung. E totu' foarte ok, nimeni nu se supara, nimeni nu-mi simte lipsa cateva secunde cat timp visez. Oh, v-am spus ca in lumea mea nu exista timp? Da, si mai perfect, nu? Si esti si tu. Totul suna bine, nu?

Ei bine, nu e. Vreau putin soare, in lumea "noastra". Mi-e frig, mainile mele sunt inghetate tot timpul. La fel si ideile, nu le mai pot face fata.
Zau, cumpar soare!

Un comentariu:

Dissolved Girl spunea...

toata lumea are un univers propriu si compensatoriu. ah, si toata lumea tanjeste...not to worry, just educate yourself sa nu te acapareze.