18 noiembrie 2009

Poştă.

Azi am fost la posta, sa pun o scrisoare.
Si dupa ce am stat juma' de ora pentru cele 4 persoane din fata mea [mdea, juma de ora pentru 4 persoane nenorocite! ] , ma opreste la iesire o fosila sa-i imprumut un pix. Ok, dupa ce mai aveam doua plicuri in mana dreapta, in stanga o carte, ea nici nu ma ajuta. Ma rog, pun pe jos ce aveam in maini, sa scot un pix, ca nah, nu pot refuza o babuta draguta, nu? BA DA, POT! DA' NU SUNT ASA! Ce cacat, ce bine ar fi daca as refuza! Bun, dupa ce pusesem alea pe jos, face baba "trebuia sa mi le dai sa le tin eu. Da-mi-le, sa nu se murdareasca". Ma rog, nu ma prea interesa daca se murdareau sau nu, dar le ridic, i le dau.. Si ce face ea? Le pune LA LOC PE JOS!!! Ma rog, am trecut peste, chiar daca nu prea intelegeam de ce cacat m-a pus sa le ridic, si am scos, in sfarsit, un pix. Il dau "babutei dragalase", imi pun ghiozdanu' in spate, in sfarsit scapasem, mai aveam doar sa alerg spre scoala, sa ajung pan' la sfarsitu' orei.. siiii ma prinde de mana. Eu incerc sa ma trag, ea face "stai ma". Eu deja eram "WTF?/:)". Ma rog, am intrebat-o ce doreste, pe un ton calm si face "eu nu am ochelari, poti te rog sa scrii tu?". Ok, ma pun eu sa scriu scrisoare, iar pixu in mana si..astept..si astept..ma uit la baba, baba se uita la mine..Pan' la urma o intreb ce cacat vrea sa scriu.. Si face"pai adresa de la aia". O intreb cine sunt "aia" si face "cei de la Click, poate castig si eu ceva". Ii spun ca nu o stiu, sa mi-o spuna ea si face "da' pai eu de unde sa o stiu, e al treilea plic pe care l-am trimis si nu am primit raspuns. Scrie acolo Click!". Ok, scriu click, ii dau plicu' si imi multumeste pe un top dragalas.

Doamne!!! Aminteste-mi sa nu mai merg la posta dimineata. Si cand o baba imi cere ajutoru, da-mi o palma daca vreau sa o ajut.

Niciun comentariu: