22 noiembrie 2009

Nu am mai fost in mallu' ala nou, am auzit ca e MARE [de ce toti imi spun acelasi lucru? ].
Anyway, mi-am dat seama ca lumea numai are voie sa se joace, daca are peste nustiucati ani.
Azi, ca un copil cu 12 lei in buzunar, am fost la Mc sa-mi iau un meniu d'ala de copilasi, cu jucarie. Si mi-am luat un laser d-ala genial! Genial, iti spun. Nu stiu, pe mine ma fascineaza destul de mult.
Si, pe la 6, intuneric fiind [puteam sa vad luminita], "asamblasem" laseru' si incepusem sa ma joc cu el, in fata Cinnamonului, asteptand-o pe Ilinca.
Si ma uitam eu, eram foarte fascinata cum, daca scoti ala, nu se mai aprinde, chiar daca nu ai facut altceva inafara sa scoti o chestioara micuta si ineficienta de plastic.
Si trecea lumea pe langa mine si se uitau urat, si un copilas mic face "bau!" si ii zis si eu bau, si maica-sa zice "hai mihai, vino odata". Da' ce, sunt monstru?!

PS: Azi i-am zambit unui om care se holba la mine si s-a uitat si el urat:|
PPS: Ma uit la asta. Ilinca a spus asa:
Zoe .: as inebuni maa!
Malina .: :)))
Malina .: daca ar reusi?
Malina .: hehe
Malina .: :D
Zoe .: as inebuni!!

Niciun comentariu: